יצירת קשר
Call
Call
Mail

שחזור מידע מחירים – כל מה שרציתם לדעת על מחירי שחזור

טווח מחירי שחזור מידע במעבדות השונות מאוד רחב והוא תלוי בכמה גורמים שחשוב ואף קריטי לבחון לפני שבוחרים במעבדה הזולה ביותר. במדריך זה נסביר בקצרה אילו שאלות עליכם לשאול בטרם תבחרו אצל מי לשחזר את המידע שלכם.

 

מדוע טווח מחירי שחזור מידע כל כך רחב?


באילו כלי שחזור מידע משתמשת המעבדה
?

ישנן מעבדות שחזור שמשתמשות בתוכנות שחזור שהורדו מהאינטרנט, ובחלק מהמקרים אף מתקינות אותן על הטלפון הנייד או הדיסק הקשיח עצמו, מה שעלול לפגוע ואף להחריב את הסיכויים לשחזר מידע עם כלים מקצועיים יותר.
בנוסף, שימוש בתוכנות שהורדו מהאינטרנט עלול בנסיבות מסויימות גם לפגוע בפרטיותכם – אולי הורדת אפליקציית השחזור מתבצעת בתמורה להרשאות ושיתוף של מידע מתוך הטלפון הנייד?
לחילופין, מעבדות שחזור מקצועיות משתמשות בכלי שחזור מקצועיים שנהוג לעבוד איתם ברשויות האכיפה.

אבל רגע, האם במעבדה שאתם בוחרים יש רק כלי שחזור אחד?!

כדאי להגיע למעבדה בה יש יותר מכלי שחזור בודד – כלי אחד עשוי שלא להניב תוצאות כלל וכלי אחר להגיע לאיכות שחזור מצויינת. במיוחד נכונים הדברים בקשר לביצוע שחזור של הודעות וואטסאפ שנמחקו.

רוצים לשחזר והמעבדה מבקשת מכם לפרוץ את מערכת ההפעלה? חכו!

פריצת מערכת ההפעלה היא צעד אגרסיבי מאוד ולא בטוח שהוא הכרחי.

שימו לב! פריצת מערכת הפעלה עלולה:

  • למחוק לצמיתות את כל המידע במכשיר.
  • להפוך אותו לקל יותר לחדירה על ידי האקרים, סחטנים ותוכנות ריגול.
  • לבטל את האחריות של היצרן / היבואן.
  • להשבית את המכשיר כליל.

 

לפחות בכל הנוגע לשחזור של וואטסאפ (או אפליקציות מסרים אחרות דוגמת וייבר – VIBER) ממכשירי אנדרואיד, ביכולתנו לעיתים קרובות לבצע שחזור מבלי לפרוץ את מערכת ההפעלה כלל.

מיהם העובדים במעבדה?

ישנם כלי שחזור מידע רבים שמלווים את עובד המעבדה במהלך תהליך השחזור באופן שמנגיש את העבודה גם לאנשים בעלי ידע טכני בסיסי ביותר. אבל למרות זאת, טיפול בשחזור מידע רגיש (בין אם ערכו משפטי, עסקי או סנטימנטלי) הוא לא דבר של מה בכך. אם הגעתם עד כאן וקראתם את המאמר הזה, כנראה שהשחזור חשוב לכם, אז שימו לב לסוגיה זו – בשחזור מידע רצוי שתטפל מעבדה שמתמחה בתחום ולא כזו ש'על הדרך' יחד עם תיקון של מכשירים והחלפת מסך שבור מבצעת, או מנסה לבצע… שחזור מידע.

טיפול של מידע רגיש בידיים לא מקצועיות עלול חלילה להביא ל:

  • פגיעה בפרטיות ודליפת מידע רגיש ואישי.
  • פגיעה בתקינות המכשיר.
  • פגיעה ביכולת השחזור בהמשך במעבדה מקצועית.
  • הטעייה לגבי היכולת לשחזר ומיצוי האפשרויות הטכניות לשחזור.

 

לסיכום, כמובן שהכל בחיים עניין של עלות מול תועלת – אם רציתם לשחזר שתי תמונות, שאין להן ערך עסקי או משפטי, ערכן הסנטימנטלי נמוך ושאר המידע במכשיר שלכם לא חשוב, וגם המכשיר עצמו אינו חדש תוכלו לבחור במעבדת שחזור סלולר או מעבדת מחשבים – סטנדרטית. אך אם מדובר בשחזור בעל משמעות רבה בהווה או בעתיד, פנו רק למעבדת שחזור מידע מקצועית.

נו, אז כמה עולה שחזור מידעמה המחירים בשוק?

מחיר בדיקת שחזור:

מה עושים: בבדיקה זו נבחנות מספר שאלות, לדוגמא: האם ניתן לחדור ל"עומק המידע" במכשיר, כמה חומרים ניתן לשחזר, איזו שיטת שחזור תניב את התוצאות הטובות ביותר וכדומה.

כמה זה עולה: העלות של שלב זה נעה בישראל בטווח של כמה מאות שקלים בדרך כלל – בבדיקת שחזור של מכשיר תקין, ללא הליך של פריצת סיסמה.

מחיר שחזור מידע לאחר הבדיקה ואישור הלקוח:

במעבדות מקצועיות טווח המחירים לשלב השחזור עצמו, כלומר הצלחה בשחזור, נעה בדרך כלל בטווח של אלפי שקלים. כל זאת בהנחה שלמכשיר לא נגרם נזק פיזי, שהמידע אינו מוצפן או מוגן בסיסמה וכדומה.

כדאי לקרוא בנוסף: שחזור מידע חקירתי – כיצד לפעול כשהמידע שנמחק עשוי להכיל ראיות דיגיטליות בעלות ערך משפטי או עסקי

מדריך "שחזור מידע מחירים" אינו מחליף ייעוץ מקצועי ופרטני ממומחה שחזור. האתר ו/או החברה אינם אחראים לכל נזק שיגרם לקוראים והאחריות לפעולות שינקטו בעקבות הבנת המאמר על הקוראים.

יצירת קשר

כתובתנו: דרך החורש 4, יהוד
טלפון: 03-6259892